הדרך שלכם להשקיע ביזמות נדל"ן גם אם אתם לא אילי הון

עפר גדנקן No Comments on הדרך שלכם להשקיע ביזמות נדל"ן גם אם אתם לא אילי הון

'בסדנו השקעות' מציגה: הדרך שלכם להשקיע ביזמות נדל"ן גם אם אינכם נמנים על רשימת אילי ההון בישראל. כולנו קוראים חדשות לבקרים על אילי הון שעשו את הונם מנדל"ן מניב, חלקם אף הכפילו את רכושם כתוצאה מהשקעה מוצלחת כזו או אחרת, ואנחנו סבורים, אולי בצדק אולי שלא, שמא השקעה בנדל"ן רחוקה מהשגתנו כרחוק מזרח ממערב וידינו אינה משגת לכך.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדיוק לאנשים כמונו 'בסדנו השקעות' מציעה את ההשקעה הבאה: גם אם באמתחתנו הון נזיל נמוך יחסית, בסכום שלא נצליח באמצעותו להשקיע באופן עצמאי ביזמות נדל"ן בסדר גודל של רכישת מגרשים ובניינים, אנו יכולים להצטרף לקבוצת השקעה חסינה ולרכוש חלק יחסי בסדר גודל של מימון המתאים כמעט כל כיס.

ההשקעה המוצעת ממוקמת בשכונה היוקרתית בורום היל על שדרות אטלנטיק ברובע ברוקלין שבניו יורק סיטי, מהשכונות המבוקשות ביותר בברוקלין. מדובר במגרש בגודל 6,300 רגל מרובע, הנמצא בין שני בתים בנויים, עליו ייבנה בניין בן 6 קומות ובו שמונה דירות ומכירתן בגמר הבניה, האמורה להימשך כ-24 חודשים בממוצע.

היזמים של הפרויקט הם אנשי עסקים מקומיים: הקבלן אהרון יעקובוביץ – שצבר למעלה מ-40 שנות ניסיון בבניה בארה"ב ולצידו עו"ד משה קטלוביץ – משפטן מפורסם בתחום הנדל"ן בעל מוניטין של למעלה מ-30 שנות ניסיון. זהו הפרויקט החמישי שהיזמים פועלים יחד בשנתיים האחרונות בברוקלין.

הצטרפות לקבוצה כרוכה ברכישת לפחות יחידת השקעה, בעלות של 34 אלף דולר בלבד. הגובה הנמוך יחסית לכניסת דריסת רגל להשקעה האמורה מהווה קרש קפיצה לכל משקיע, גם בתחילת דרכו, כך שבפני כל אחד ואחת פתוחה האפשרות ליהנות מפריחת עסקי הנדל"ן ומרווחיהם.



0 תגובות